wtorek, 11 lutego 2014

hejka ;) 
Przepraszam was że nie poinformowałam was o tym że nie będzie mnie przez jakiś czas na blogu, ale mój wyjazd był nieplanowany. Byłam kilka dni u kuzynki w woj. Podkarpackim.
Jeśli chodzi o pogodę to nie pasuje za bardzo na ferie tylko na wczesną wiosnę. W ciągu kilku dni śnieg całkiem stopniał, dzisiaj było aż 7 stopni. A w najbliższym tygodniu będzie od 5 do 10 stopni. 
W najbliższym czasie dodam moje opowiadanie, które napisałam jakieś 2 lata temu, po tym zaczęłam pisać następne, ale nie dokończyłam, bo uznałam że nie za dobrze wychodzi mi pisanie opowiadań.
Na e-mailu dostałam wiadomość czy mogłabym dodawać w każdym poście jakiś wierszyk, dialog, cytat. Uznałam, że to dobry pomysł i pod każdym postem będę coś takiego dodawać :)  jeśli macie jakieś prośby, albo pomysły o czym mogłabym robić posty piszcie na e-mail ---> agatix@op.pl
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Kochasz go jeszcze?
-Tak!! <3
-To przestań
-Oddychasz?
-Tak?
-To przestań <3


PS. Macie tu kilka zdjęć które robiłam w drodze do kuzynki :) 








1 komentarz:

  1. ładne zdjęcia i fajny wpis ! :) dodawaj zdjęcia większe :*
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń