piątek, 28 lutego 2014

Hejkaaa ;)) 
Przepraszam was, że tak długo nie dodawałam postów ale po feriach miałam bardzo dużo sprawdzianów, kartkówek itp. Postaram się to nadrobić.
Cały tydzień chorowałam i nie miałam siły dodać posta.
Dzisiaj poszłam do szkoły i się z tego cieszę, chociaż dowiedziałam się od naszego trenera, że nie będzie treningu z piłki nożnej, ponieważ jest komers. Ale z dziewczynami wymyśliłyśmy, że po szkole pójdziemy na orlika. Na początku miało iść około 10 osób, ale po jakimś czasie gdy już byliśmy na orliku zrobiło się około 20. Na orliku byłam razem z moimi przyjaciółmi jakieś 3 godziny. W domu byłam o godzinie 17:15, zjadłam obiad, odpoczęłam, rozmawiałam na skype z przyjaciółką no i piszę ten post już 2 raz, bo pierwszy się nie dodał. Miałam plan zrobić post pt. "Ulubieńcy miesiąca" i chyba go zrobię. Jeśli tak to pojawi się on w najbliższych dniach. 
Pozdrawiam i życzę wszystkim kolorowych snów <3
PS. Jeśli chcielibyście jakiś specjalny post na jakiś temat to piszcie na e-mail ------> agatix@op.pl

============================================================
Kochasz mnie?
- Tak.
- Dlaczego?
- Bo inaczej nie umiem.
- No ale czemu?
- Bo tak.
- Jak tak?
- Tak.
- Wyjaśnij mi to.
- Jesteś jak powietrze.
- Powietrze jest niewidoczne.
- Ale zawsze przy Tobie.
- Nieodczuwalne.
- Zawsze Cię otula.
- Nadal nie rozumiem.
- A umiesz żyć bez powietrza?
- Nie.
- No właśnie, a ja nie umiem żyć bez ciebie!

1 komentarz:

  1. fajny blog :) bardzo fajnie piszesz :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/roar.html świeża notka! serdecznie zapraszam do obejrzenia:) ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest szczerze odwzajemniane ;))

    OdpowiedzUsuń