piątek, 31 stycznia 2014

NO I NARESZCIE FERIE !!

Nareszcie nadeszły upragnione ferie ! 
Jakiś tydzień temu spadł można powiedzieć pierwszy prawdziwy śnieg :) 
Śnieg kojarzy się nie tylko z feriami ale także i ze świętami bożego narodzenia. Te święta niestety były bez śniegu i nie było tego świątecznego nastroju, mój kolega z klasy był tym bardzo załamany bo cytując go : "Święta bez śniegu to nie święta". I z tym się zgadzam. No ale wróćmy do ferii. Nareszcie nadeszły 2 tygodnie bez nauki :D Jeśli chodzi o pogodę to nie jest najgorzej, ale mógłby przynajmniej nie wiać taki zimny wiatr. Bo jak dzisiaj wróciłam do domu to aż moja mama się przestraszyła i pytała co mi się stało :D
Nie mam jakiś specjalnych planów na ferie, chyba pojadę do cioci na kilka dni, a resztę ferii  pewnie spędzę w domu no i wychodząc gdzieś z przyjaciółmi :) 
To by było chyba na tyle :) 
Pozdrawiam 
 życzę kolorowych snów 
~~ Agatix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz