czwartek, 30 stycznia 2014

Hejka :)) 
na początku kilka słów o mnie :)) 
Mam na imię Agnieszka. Rocznikowo mam 14 lat. Urodziny mam dopiero 20 kwietnia :).
Moje hobby to taniec i piłka nożna <3. Tańczę w sumie od dziecka, jako 5 letnia dziewczynka chodziłam na balet przez jakieś 2 lata, później chodziłam około 1,5 roku na tańce towarzyskie i po tym miałam dosyć długą, bo aż ponad 5 letnią przerwę. Do tańca wróciłam we Wrześniu 2013 roku i jestem zadowolona z mojej decyzji :* Na treningi piłki nożnej chodzę jakoś od Listopada 2013 roku.
Moją ulubioną blog-erką jest Lucy <3 <3 
No i to by było chyba na tyle jeśli chcecie jeszcze coś o mnie wiedzieć piszcie na e-mail który podam niżej a ja postaram się na nie odpowiedzieć np. na blogu ;*
Jeszcze mam dla was prośbę jeśli chcecie wiedzieć co sądzę na jakiś temat albo w ogóle ciekawi was coś na jakiś temat to piszcie również na e-mail, a ja zrobię na ten temat post na blogu :)
e- mail -----> agatix@op.pl
                                                                                      Pozdrawiam was serdecznie,
                                                                                             życzę miłego wieczorku ;* 
                                                                                                                  ~~ Agatix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz